Stalkers

2 nätter klarade jag av att ligga i mörkret men igår brast det ordentigt, orkade inte ligga där inne.
Så jag lät henne ligga och snutta medans jag kikade på tv och då somnade hon tillslut.
Medans hon låg där så kikade jag på Stalkers, det nya programmet på tv3. Så obehagligt!
Det var kvinna som var uppenbarligen helt galen och hade förföljt en familj i flera år och brukade stå utanför och kolla på dom i fönstren och liknande..
 
Om ni vill se ett spännande program så kolla på det! Men som sagt, som en riktigt thriller.
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mikael

ja det är ett kanon program, och svårt att föreställa sig hur det skulle vara, man tänker lite "det är väl inget" men är säkert riktigt hemskt om man råkar ut för det.

Svar: Jo precis, sällan man analyserar vad brotten egentligen innebär. Riktigt otäckt!
.

2012-11-23 @ 08:13:16
URL: http://www.nattstad.se/Mikael


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0