Stockholm.

Efter att nästan ha fått en hjärnblödning efter gårdagens panik med packningen så är vi på banan igen, ätit frukost, duschat och kollat igenom packningen igen. Men alltid är det samma fråga, har jag missat något? Nu när jag ska packa åt två stycken så är det så mycke svårare.
Vi ska iväg och hälsa på min släkt några dagar. Ska sova hos Camilla, Jörgen och Elton i deras nya hus, jag har aldrig vart där så det ska bli jättekul. Passar på innan bebis nr 2 kommer, inte för mig alltså. Dom ska ha tillökning ;)
 
En sak jag hatar med att resa är min hemska resfeber. Den blir inge värre om jag ska åka till sthlm eller thailand, sjukt! Får ont i magen och blir jätte stressad! Brukar släppa när jag väl är på vägen men vad gör den för nytta nu?
 
Vi hörs sen vänner, släkt eller vem än nu som läser :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Agneta

Trevlig resa. Kul för er att träffas. Kramar från oss i värmen.

Svar: Ja det var jätteroligt :) Det blir fler gånger! Hoppas att ni har det skönt där borta :D
.

2013-01-14 @ 11:42:01
Agneta

Trevlig resa. Kul för er att träffas. Kramar från oss i värmen.

2013-01-14 @ 11:44:36
Malin

Kul att du åker trots resfeber! Blir lätt att man bara stannar hemma annars ;) hade så kul nu! Och försök slappna av. Och hoppas resan går bra :)

kram

Svar: Jo jag försöker att inte bry mig om det :) Tack! Allting gick jättebra, hoppas att ni är friska nu! :)
.

2013-01-14 @ 16:41:40
URL: http://norellskan.blogspot.com
Anonym

Det kommrr gå så bra ska du se! Trevlig resa gumman! Kram natta

Svar: Tack :) Ja det gick bra som tur va :) Kram!
.

2013-01-14 @ 18:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0