Vaccination.

Än så länge är hon bara trött lillfisen. Mesmamman Annika fick lov att gå ut för att jag blev så känslosam, bvc sköterskan så det väl inte rätt ut men "man bör inte överföra rädsla till barnet". Jag fattade hinten och satte mig ute i korridoren och grät lite när jag hörde hennes gråt :/ Tog 30 sek sen var hon nöjd igen :) Hon är så duktig!!
Kramade henne och sen så åkte vi hem, resten av kvällen har hon sovit och vi hade besök av Martina :)

Nu kikar vi på crazy stupid love. Skön film :)






Så här fundersam såg hon ut igår när jag skulle knäppa kort, hon kanske börjar ledsna ur på alla kameror i nyller ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0