Nattjobb

Ibland är ju inte A hemma på dagarna/nätterna pga av jobb så att lyckas blogga då är ju inte direkt någon ide för vill inte lägga upp meningslösa inlägg!
Idag skulle jag ha opererat ut en tand + ryckt ut en men så blev inte fallet, dom avbokade pga vabbning. Ett ord som jag inte är så förtjust i men är ens lilla sjuk så är man hemma. Så är det bara!
 
Någonting vi skulle träna på är Lucia låtar men det blev knappt av, hon har 4 sånger som vi kör mest på.
Nyss så träffade jag en krokodil (vet inte vad den heter), en kulen natt, prästens lilla kråka och ketchup ska prutta.
Hon älskar när jag sjunger för henne, olika tonlägen och rör mycke på händerna.
 
Tilde sa iallafall imorse att det är lucia och då ska man ha fina kläder, hon ville ha kläderna som hon har fått ifrån Anders chef Fabby. Att hon blev väckt klockan 11 gjorde henne lite purkis men pappa distraherade medans jag fick ta två snabba kort :)
 
 
 
 
 
Min älskade gullunge!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0