Helgen

Har blivit mycket mys och firande i helgen. Anders fyllde ju som sagt år och det ska ju firas! Jag bakade grodbakelser som vart modellen för stora, ska nog göra dom mindra nästa gång men gott blev det :) Fick lite sällskap på lördagen av Anders mamma och hans syrra, dom träffade Tilde lite och umgicks. Sen blev middag med min familj på kvällen och smörgåstårta på söndagen med hans pappa och Elisabeth.
Eftersom att lillfisen var krasslig natten till fredagen så har jag tagit det lugnt med henne och hållt henne inne en hel del men det vart ingen mer feber iallafall. En hel del sång och lek har det däremot blivit, det tror jag är nyttigt.
 
Vill tipsa som Den silvriga barnkammarboken! Fylld med olika sånger och så får man med en skiva med några av sångerna. Det var en av presenterna ifrån dopet, väldigt uppskattad :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi låg och myste i gästrummet/tildes rum/anders rum ;)
Det är en bra plats att leka på och där brukar vi ha sångstunderna. Tilde gillar också att slåss med sina små tassar som har sylvassa naglar och nu har vi bildbevis haha :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0