Utvecklingen.

Samtidigt som att man ska uppskatta varje period av hennes liv (10v),
så kan jag inte hjälpa att älska hennes framsteg.
Att se henne le, när hon lyckades suga på handen första gången med vilja, att hon såg sin egen hand i förrgår och lyckades hålla kvar den medans hon spände och sträckte ut handen.
 
Tidigare i veckan skulle jag och Anders ha lite mys vilket för oss innebär att käka något gott och kika på en film.
Han ville ha popcorn så det ordnade vi, medans jag satt där med Tilde i knät och mumsade på popcorn kan jag inte hjälpa mig.
Jag tar det och är så grymt sugen på att låta henne smaka lite, 10 veckor!? För det mot hennes mun när Anders säger "Vad gör du?" "Inget" svara jag snabbt. Jag erkänner ganska snabbt att jag i flera dagar längtat tills vi ska få ge henne smakprover. Vi kom överens om att popcorn inte var det bästa alternativet ;)
 
Vi har precis gått över till storlek 62 på kläder och tänk att hon nyss hade storlek 50 som var stort!
Känns lite läskigt men samtidigt älskar jag utveckligen.
 
 
 
Jag bjuder på en halvdassig bild men på en väldigt lycklig Tilde :)
Morgonmys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0