Prylgalen?

Som dom flesta som känner mig vet att jag gillar att köpa saker, spelar egentligen ingen roll till vem.. lika kul ändå!
Och sen Tilde har kommit med i bilden är det roligare än någonsin, att fara runt på internet och hitta inspiration!
Det senaste cravingen jag fick var en Bumbostol! Giftfri och mjuk!  Det är en slags babysitter så fort dom kan hålla upp nacken helt själva, man kan köpa till så att det blir som en bricka framför också! T är liten så vi hjälpte bara henne att pröva den :)
 
 
 
 
 
 
 
Tilde som hon brukar se ut, med spyor lite överallt ;) Precis i lagom tid tills jag skulle ta ett kort haha.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Camilla

Dom ska ju vara jättebra dom där, speciellt när dom börjar äta.

Hehe, det ser ut som Tilde tänker "öhm ok.. Nu har det slagit runt helt för dom här knäppisarna.. Sluta upp med dom här dumheterna och ge mig lite tutte istället vettja" ;)

Svar: Ja då tänkte jag köpa till brickan :)Haha ja , hon börjar iallafall bli van vid att få en kamera uppkörd i nyllet så fort hon gör nått gulligt eller nytt :D
.

2012-11-30 @ 06:54:05
URL: http://vardagslycklig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0