Nattungen :)

Jag vägrar att sova mamma, glöm de!!





Kommentarer
Åsa H

Sanna rullade jag i vagnen på nätterna tills hon somnade (efter varje amning, hon var ju såå hungrig ;) Elina och Amanda körde jag både "buffmetoden" på (Anna Wahlgrens sova hela natten) och rullmetoden på dagarna för att hålla sovschemat. Funkar om man är tillräckligt målmedveten och envis, men alla står inte ut. AW har ju fått mycket skit, men det har funkat för mig och många andra. Mina tjejer har sovit på nätterna från att de var två månader. Du får gärna låna boken om du vill. :)
Kram!

Svar: Ja men du får visa när ni kommer hit :) Lånar gärna boken, skadar ju aldrig att pröva!Att vara mamma åt henne på dagarna är inga problem alls, hur nöjd som helst. Men klockan 4 på morgonen är det inte så kul jämt om man är väldigt trött. Hoppas på vändning :) Kram!
.

2012-11-28 @ 10:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0