Mammagruppen!

Idag lyckades vi få ihop en större grupp än vanligt, 4 stycken! Jättekul för två nya tjejer kom hit idag Emelie och Natalie som jag (i princip) aldrig träffat förr. Med det menar jag att Emelie och jag spelade fotboll ihop om inte minnet sviker ;) Men det var ju för mer än 10 år sen så det räknas knappt!
 
Iallafall.
 
Eftersom alla våra bebisar är ganska lika i ålder så har vi så mycke gemensamt att prata om som ingen annan egentligen är intresserad av att höra.
Och det är så kul att få höra hur andras förlossningar har gått, hur deras bebisar äter och sover.
Att få barn har verkligen fått mig att intressera mig för andras tillvaro för första gången i mitt liv, det är så intressant att höra andra berätta! Skön grupp med tjejer och jag hoppas att vi kommer att behålla kontakten länge för att se hur allas småfisar växer och utvecklas!
 
 
Eftersom att Tilde aldrig vaknade så får ni se hur jag såg ut idag ändå, Anders tog ett kort innan han drog.
 
 
 
 
Emelie och Freja :)
 
 
 
Malin och Love :)
 
 
 
Natalie och Liam :)
 
 


Kommentarer
Emelie

Men visst spelade vi fotboll ihop förr, och du, nog är det då 15 år sen till och med så det räknas knappt nej:) Tack än en gång för idag!

Svar: Ja kom på det när du var här :D Ska se om jag inte har något kort ifrån den tiden kvar!
.

2012-11-27 @ 20:30:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0