22 timmar senare.

Nu är helgen gjord, långa dagar men imorgon då ni.. Då får jag sova ut!
Att gå upp på morgnen är inte min grej (men får nog lov att lära mig hehe).

Lyckades fynda lite god smörgåstårta innan jag drog ifrån jobbet, kände att illamåendet kom krypande och då gäller det att äta något snabb. Tog några tuggor medans A gjorde klart köttgrytan.
Den vart grymt god! Tänk vilken tur jag har som har hittat en sambo som gillar att laga mat.
Blir perfekt när babyn ska börja äta riktig mat! (Svårt att hålla tankarna i nuet, ska försöka).
Tog däremot lite för mycke gele så nu har jag halsbränna, men ack så gott det är.

Lika snygg bild som igår ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0