Onsdag.

Längtar tills jag ska få sova! Är så trött efter dagen, tisdagar är alltid en bra dag nu när vi har mammagrupp :) Det är riktigt peppande att få träffa dom andra och bara umgås med likasinnade!

Iallafall, imorgon så har jag INGENTING inplanerat vilket är ovanligt. Ska bli så skönt, jag ska ligga i sängen jättelänge och bara mysa! Gå upp och käka en god räkmacka med ägg och kolla på ett nytt avsnitt av Mysteriet på greveholm. Ja! Jag tittar på julkalendern 2012 och jag är inte 5 år gammal. Eftersom att den gick förr och det är samma skådespelare så tycker jag att det är jätteroligt! Ser fram emot att få reda på vad som döljer sig bakom det mystiska hålet haha. För mycke fritid? 

Ska däremot julpynta för det har inte blivit av, så mysigt med alla adventsljusstakar och tomtar i hörnen!

 

 

Första julen jag och Anders spenderade tillsammans, det var 2 år sen. Nu har vi Tilde och det hennes första :)

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0