Härliga nätter!

Dom senaste veckorna har jag försökt vända Tildes dygn, nu går hon upp ca 11 och somnar 1. Helt okej, om det inte hade vart för att nu så äter hon minst en gång i timmen hela nätterna. Käkar lite snabbt och sen somnar hon om, tar några minuter max men blir ju så jobbigt att ligga på sidan halva nätterna och inte få någon sammanhängande sömn. Konstigt nog så känner jag mig ganska levande, gör mycke att få gå upp 10 på morgonen istället för helt koma vid 13.30 som vi hade det förr! Har ni något tips? Kanske ska försöka natta henne i vagnen så kan jag rulla henne när hon vaknar.
 
Hon vägrar att ta nappen, tummen är på gång och så försöker jag få henne att nattas med sina filtar. Det går bra ibland! Hur har ni gjort?
 
Min lilla älsklingsunge är iallafall jättenöjd när hon vaknar även om nätterna är ganska hemska, för mig..
Här ligger hon med filten ifrån Newbie collection (som dom flesta mammor älskar!), en julklapp ifrån faster Frida. Hon älskar den! :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0