En gång till!

Twilight igen, nu ska jag gå med mamma och syrran ikväll.
Måste ju se den iallafall 2 gånger. Tur att Anders kan ha lillfisen en stund så jag får vara ifred en liten stund, även om hon är med mig i tankarna hela tiden.. Det är tydligen så när man har barn ;)
 
Har haft Martina på besök idag också, skönt att träffa någon som lever ett vanligt liv också hehe och så jobbar vi ju ihop :) Saknar jobbet och ska bli kul att komma tillbaka så småningom! Såklart ska jag vara hemma så mycke jag kan med Tilde så hon ska slippa dagis för tidigt! Men jag tänker på er ska ni veta! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tur att hon kan roa sig medans jag käkar lunch min glada älsklingsunge! (ibland iallafall) :)


Kommentarer
Jenny

Och vi saknar dig som tusan :)
Kul med en blogg så man kan följa lillans framsteg!
Kram

Svar: Vilken tur :-) Ja det är kul än så länge att blogga :) Kram
.

2012-11-22 @ 17:37:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0