Besök!

 
Idag har jag haft besök av Maja och Camilla (Kusin) hennes pojke Elton. Tildes "kusin" som vi kallar det. Tremänning låter för avlägset så det struntar vi i!
Det är helt fascinerande hur mycke som händer på ett år.
Han kan gå, säga ord och är verkligen med. En liten människa :)
 
Maja tog Tilde en stund och från att ha vart helt vild till att hamna i koma, hon sa att hon brukade ha den effekten på bebisar.. nya nattvakten? ;)
Millans mage var lite ivägen så det vart lite kort famnmys och sen vart det lite mammamys som vanligt.
 
Elton fick en egen lekhörna med saker som Anders mamma har vart är och gett till Tilde.
En brum brum tex (bil) som var gankska poppis, tur att det finns resurser att ta till :)
Men han har ju börjat så lite smått så han fräste runt och lekte med allt som fanns :)
 
Min syster Emma har också vart förbi och är kvar här, kul att moster Emma är så poppis :)
Nu sitter jag och skriver och Tilde sitter i babysittern och bli underhållen, hon har en leksak formad som en
blomma som är speciellt rolig. Om hon kikar på den så brukar jag säga "Va fin blomman är och den pratar med dig" haha, då flinar hon alltid sötnosen! :)
 
Bjuder på några bilder ifrån stunden :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0