Vad e det för en dag e det en vanlig dag?

Idag är det en speciell dag på både ett bra och dåligt sätt. Anders fyller 27 så jag gick upp och sjöng för honom och gav honom kaffe på sängen och present :)
Det är också en speciell dag för Tilde skull, hon ska få sina första vaccinationssprutor. En i var lår. Bara att tänka på hur hon kommer reagera gör att jag får ont i magen, älskade ungen! Vi fick tipset av Malin N att köpa hem flytande då supparna kan vara svåra att få in när dom är ledsna, jag hoppas såklart att hon inte ska behöva det.
 
Det är något alldeles eget att ha ett barn, att alltid vara orolig för någon annan på ett sätt man inte är van vid. Att hela tiden undra hur det mår om man är borta tex. Jag tänker ofta att lite egentid skulle vara skönt samtidigt som jag vet att så fort jag inte ser eller kan höra henne så undrar jag hur hon mår. Vad gör hon? Är hon hungrig? Är hon glad eller ledsen? Behöver hon sin mamma? Är väl i sin tur bra att det känns så, då vet man att alla känslor är på rätt ställe :)
 
Att man sen har fått lite "skönhetsmärken" efter graviditeten och förlossningen på både bröst, lår och mage + lite fett överallt  får man väl se som nödvändiga krigsskador ;)
 
 
 
 
Fina älsklingarna, och hon är så stark i nacken att hon kan sitta framåt i selen nu (en kort stund).
 
 
 
Så här låg Anders och Tilde i sängen och pratade när jag kom in, vart och skottat snö tro det eller ej ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0