Förlossningsberättelse

Det är någonting jag hade tänkt att skriva ner när jag har tid, vet inte om det hinner bli före jul men det känns ju givet då bloggen mest handlar om Tilde :)
 
Har du som läser en egen förlossningsberättelse du vill dela med dig? Jag är mer intresserad av sånna nu när jag inte kan bli rädd inför min egen, den klarade jag ju faktiskt av ;)
 
 
Tilde är ju en välfylld liten fis och mycke beror det nog på att hon redan ifrån start har vart en riktigt fena på att suga på tutten, hon älskade det direkt! Hade turen att inte ens få ont, kände varken av när hon käkade eller när mjölken riktigt rann till. Lycka för det verkar göra väldigt ont för många.
 
Min hungriga älsklingsunge!
 
 
 
Första goda slurken, fortfarande vit och kletig med ett stadigt tag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0