Åt helve... ?

Ibland är faktiskt allting drygt, beror såklart bara på att jag inte fått sova sammanhängande på typ 5 dar eller nått i den stilen. Tilde blir sur när vi ska lägga oss och tycker att jag är jätte tråkig. Tillslut skriker hon och det enda som lugnar henne utan att ta upp henne är att kolla på nått på mobilen. Historieätarna just nu. Försöker gång på gång stänga av och då blir hon arg igen. Så håller det på flera timmar tills hon somnat. Tröttsamt är bara förnamnet.. Anders pappa frågade om hon var en vampyrunge eftersom att hon bara gillar nätterna. Har jag kollat på Twilight för mycke? Det har ju blivit bättre så jag ska inte ge upp även om jag känner mig ganska besegrad.. Gullunge eller vampyrbebis? Som förresten drog en kastspya över alla julklapparna för en stund sen.. bra betyg? HahaNu sover man som en stock efter promenaden.. Ser ju iof väldigt skönt ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0