Är Här Julen? Eller hum.. Julen är här?

Börjar dagen med att känna mig (som ganska vanligt) smått hjärnskadad.
Vi har ju försökt införa nya rutiner för fröken Tilde, igår så ville vi se Så mycke bättre.. Inget vi gör om.
Rutiner är till för att följas, hon somnade inte förens efter 1 (bättre än innan iaf). Men sen har hon vaknat i princip en gång i timmen hela natten. Pust och Stånk, kommer inte vara någon bra svensk läkare idag inte ;P Redan på mammaträffen i tisdags så pratade roligt, blandade ihop ord och sa fel meningar. Tur att jag inte verkar vara ensam om att vara lite såsig i kolan :)
 
Ikväll är det nya tag, sångstund, badning, luftning, amning och att lyssna på speldosan. FEM saker, det var tydligen bra när man skulle införa rutiner. Fem steg innan stunden i sängen. Stenhård ska jag vara, eller nått..
 
Är så roligt att se dom små växa och bli större, idag kom Emmy också. Henne hade vi inte träffat på ganska länge men hon var sig lik. En liten gullunge, så himla glad!
 
 
Tilde vart förtjust i Loves babygym, bollen brevid hade skallror inuti som plingade när hon slog på dom.
Väldigt kul att ligga och leka med
 
 
 
 
 
 
Love, Tilde och Emmy. Lilla Freja låg och sov så kommer ett foto på henne under.
Ska bli kul att lägga alla korten brevid varandra (lär bli fler) och jämföra!
 
Och visst är det en snygg censurering av Loves öhmm.. Malin skämtade om att man kunde ju göra en ruta, kom inte på nått bättre att göra i Paint vilket är det enda program jag behärskar så TADA! Haha
 
 
Så gullig, ligger och drar upp ögonbrynen och ser fundersam ut :)
 
 
 
UPPDATERING.
 
Virrig som jag är så skrev jag Liam istället för Love haha.. Vad var det jag sa om snurrig??
 


Kommentarer
emelie

Hmm. Nu har du nog för lite sömn på kontot du.. Liam var inte ens där i tisdags, ändra nu till stackars Love som vi var hos;) haha. Godmorgon!

Svar: Haha ja men jag säger ju det! :) Herregud :)
.

2012-12-16 @ 11:24:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0