Komma ikapp!

Det har vart så mycke den senaste tiden så jag har kommit efter så nu ska ni få se bilder!
 
Det börjar vid nyår skriver bilderna som dom kommer ;)
Anders och Tilde på nyårsafton, även min fina syster Emma!
Tilde fick smaka lite gröt också, den var jättegod! Finns inte bilder på det men ett annat tillfälle, lillan vill hålla i skeden själv så hon fick prova!
 
Farmormys en hel dag i våmhus :) Hon är en riktig dagismamma, det är så kul att vara där för hon leker med Tilde och myser :)
 
Sen är det bilder på Tildes jämnåriga polare Love, en väldigt mysig kille tycker Tilde. Dom har ju träffast sen dom var en väldigt små. Skiljer bara 2 veckor på dom. Hans öra är väldigt mysigt och hålla i ;)
 
En bild på allas bebisar i mammagruppen. Åh vilka härliga bebisar och tjejer! Så glad att jag har hittat er :) KRAM!
 
Lite mysbilder på mig och Tilde också. Lillan har klöst sig inatt och så hade jag precis väckt henne på sista bilder som ni kanske ser. Vi skulle ju åka iväg tidigt till Natalie idag för mammaträff :)
 
 
Imorgon ska vi träffas igen med mammorna så kommer väl lite mer bebisbilder då ;) Och ett kort på mitt nya hår kanske..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0