Sömntutan

Tilde vart som vanligt skitarg när jag klädde av henne naken vilket jag förstår. Kallt och hemskt när hon ligger och sover.. Lillfisen :) Pappa Anders har vart borta i Borlänge på kurs idag så vi fick åka med Boa och hennes vän Thorun. Jätte skönt att slippa åka buss! Vi vägde och mätte 11 veckor och 6 kg och 60 lång ;) Ingen minibebis här inte :) Följer kurvan så fint! Gick ändå snabbt och smärtfritt, tog bara 10 min. Däremot är det dax för första sprutorna nästa gång.. är redan nervös.. Jag står inte ut att se henne ledsen! Trött eller vad? Så pigg är Tilde klockan 1 på "natten" :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0