Nattmys

Nu har pappa Anders gått och lagt sig och Tilde ligger på skötbädden och viftar runt med armar och ben!

Idag har tiden gått snabbt! Vart på mvc, handlat, vart hos mamma och städat hemma. Det orkar jag bara för att natten var helt okej :)

Imorgon är det äntligen premiären för nya twiligt filmen Breaking dawn part 2.
Har längtat ända sen jag läste boken när den släpptes.. Twilight nörd som jag är.
Tur att det inte var något fanevent i år för då hade jag missat de, har ju vart på dom två som vart.
Sett huvudskådisarna vilket jag är väldigt nöjd med :)



Så små och fina fossingar och gulliga strumpor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0