Mammagrupp

Vi är ju ett gäng mammor som försöker träffas varje tisdag runt 11-12 tiden.
Men eftersom att det bara är jag och Malin som har en bebis är det oftast bara vi som lyckas träffas vilket fungerar utmärkt också!
Det är så himla skönt att få prata av sig lite och umgås med någon som är i samma sits och som står ut med allt tråkigt som ingen annan vill höra ;)
 
Ni får väl se lite bilder ifrån idag :)
 
Föresten! Jag tänkte på kortet jag la upp tidigare idag när jag och Tilde är brevid varandra, ser det inte ut som att hon har blåa ögon? Hennes har vart gråa sen hon föddes. Men skillnaden mellan mina gröna och hennes var ju stor nu. Vad tror ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är så mycke roligare när man har en bra kamera!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0