Magen

Det här med magen är ju svårt, jag gick upp 18 kilo!
Startvikt på 52 och slutade på 70 kilo, ändå tyckte jag inte att jag åt så väldigt mycke.
Kroppen bara sög åt sig som jag vet inte vad, sist jag vägde mig var några veckor sen då stod vågen på 59.8.
Alltså ganska många kilon kvar, hur ska jag lyckas få bort dom när jag inte får banta och inte orkar jag träna heller.
Tilde är en riktig nattbebis som somnar runt 3-7 tiden på morgonen så sömnbristen är ett faktum.
Promenader orkar jag med men inte varje dag, försöker göra plankan ibland och lite övningar för armarna men orken räcker inte riktigt till och ska jag orkar med en hel natt med henne så lär jag inte göra av med all energi jag har. Längtar tills jag får käka mindre och förhoppningsvis börja sova på nätterna!
 
Målet är att gå ner till 53 iallafall, men jag vill också bli tränad så jag kan tänka mig 55 om jag är fit.. eller åtminstone lite tränad haha.
Min sambo älskar att träna, vältränad och duktig på att hålla igång och inte ge upp (som jag).
Tänkte att när jag väl orkar så ska han få hjälpa mig att lägga upp ett program som jag orkar så jag tränar hela kroppen och inte bara plankan, armhävningar och ligga på magen och lyfta upp överkroppen.
Ni hör ju att jag inte är speciellt hemma på det här med träning, kan inga ord på övningar ens!
 
Just nu ligger jag alltså på 76 cm runt magen och 59.9 kilo.
Ska mäta en gång i veckan och se om det händer något.
Börjar väl idag och skriver nästa söndag hur det går.
 
 
 
Bild 1 är idag.
Bild 2 är dagen efter förlossningen.
Bild 3 är dagen innan förlossningen.
 
Så det går framåt iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0