Ett nytt försök

När jag vaknade (blev väck) av grymtfia (Tilde) nyss så fick jag impulsen av att skriva ett inlägg på facebook.
Började knappa "Nu har Tild..), vänta nu.. Alla är ju faktiskt inte intresserade av mitt enformiga liv som bara består av Tilde, bajsblöjor, amning, blöjor och annat som inte folk utan barn (eller med) bryr sig om.
 
Så jag tänkte! Blogga? Ja varför inte. Då kan ni som läser faktiskt välja om ni vill ta del av lite härliga inlägg om Tilde. Har ju en del som händer här om dagarna så varför inte, kan ju alltid pröva.
Tröttnar jag så är det väl så.
 
Bjuder det första nya inlägget med en bild på lillfisen jag mest kommer skriva om, min skatt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0