Canon EOS 1100D!!

Äntligen har systemkameran som vi beställde kommit! Snacka om att vi är nöjda.
Nu kan vi ta fina kort på Tilde och våran vardag som man kan sätta in i album, göra förstoringar och ha sin minnen! Det är så viktigt att dokumentera, vi köpte en videokamera och har filmat massor då jag uppskattar att mina föräldrar har filmat oss mycke när vi var små :) Så roligt att kolla på!
 
Här kommer lite foton som vi har hunnit ta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Våran glada lilla mysunge med sina söta kläder :)
 
 
 
 


Kommentarer
Åsa

Hade glömt att lägga till din blogg i feeden, så jag har helt missat att du skrivit en massa. Vilka fina bilder på Tilde! På vissa liknar hon dig litegrann, men mest Emma som jag minns henne som bebis. Ser också att ni varit i Borlänge utan att höra av er, hrmmm... ;)
Ses om ett par veckor!
Kram från moster/gammelmoster

Svar: Hej :) Tack :) Ja det är så kul och speciellt med den nya kameran. Hehe va roligt! Tycker också att hon är mer lik oss nu :) Jo, var stressad och trött. Hon är ju uppe hela nätterna ;p Nästa gång! :) Lär ju åka och kika på barnaffärerna! Va kul! Kram kram
.

2012-11-15 @ 22:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vad kommer nu?

Har en dotter Tilde som är född den 2012-09-01

RSS 2.0